Wednesday 21 August 2013

MELIHAT

Allahumma solli a'la saiyidina muhammad

"Usah dilihat siapa yang berkata, TETAPI lihatlah apa yang diperkatakannya."

Aku risau andai suatu masa kita tidak lagi melihat eloknya teguran itu TETAPI tertutupnya hati dek teguran yang pernah membuatkan hati terhenyak dipaku rasa marah.

Dan aku kini, sedang belajar dan terus belajar.
Dalam al-quran sendiri ada menyatakan perlunya untuk menegur dengan hikmah.
Ikuti cara Rasulullah SAW. Oh! jauhnya aku rasa.

Usaha! Usaha! Usaha! Allah...Allah...Allah..
Sesungguhnya kita ini hanyalah pengusaha, yang menunggu hasil tuaiannya disana.
Moga aku, kamu, dia, kita saling melengkapi.

#Hari ini angan-angan jadi realiti
#Bukit Fraser aku tawan.
#Alza bersama 5 JMK12/13 =)
#moga MMK 13/14 dapat ke sana jua.
#mengambil ibrah hebatnya Rasulullah dan sahabat
#naik kuda agak mengusarkan -_-

No comments:

Post a Comment