Monday 17 July 2017

Corat Coret 2017

Salam.

Hari-hari sebagai guru, bermacam yang perlu difikirkan. Kadang rasa tak terkejar dengan semua perkara-perkara ini. Tapi aku suka, banyak benda baru belajar..

Untuk tahun 2017 ni agak banyak juga jawatan yang dipegang..

1. Penolong S/U PT3
2. Guru kelas
3. Penolong Guru Biasiswa/KWAMP
4. Ketua Kesihatan
5. Penolong Program Kecemerlangan PT3
6. Ketua Penasihat Sofball
7. Guru  Kelab PSV
8. Guru KPAM
9. Penolong Rumah Sukan BETA

dan tugas sampingan yang lain. Semoga tahun 2017 ini aku lebih gagah dan amanah memikul tugas tugas utama.

Bahkan tahun ni jugak aku dah ngajar kelas peperiksaan SPM...Kelas 5 Bijak..semoga kejayaan buat mereka...mereka ni special.. =)

Semoga mereka yang banyak membantu aku sepanjang di SDARY dipermudahkan urusan...

Semoga abah, mak, kak rul, adik dan aku dapat menunaikan haji pada tahun yg akan datang. Takda doa yang lebih baik melainkan itu...jika dulu aku belum beroda 4..sekarang dah ada..

Semoga Abu Bakar a.k.a Motor dan Umar a.k.a Kereta dapat berbakti..


Taman Nesa
17 Julai 2017
10.35

No comments:

Post a Comment