Friday 4 April 2014

MUSAFIR SEM 6

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah. Semester ini masih berangan-angan nak musafir lagi.
Tapi perancangan untuk yang jarak jauh tidak pasti bila.

Cadang nak ke Pantai Morib, Selangor lepas balik kampung.
Search kat internet. Subhanallah, cantik yang amat.
Aku suka sangat pantai!

Ada misi juga nak dibawa ke sana. Moga Allah izin. Biiznillah =)

Aku nak cakap lagi aku suka sangat MUSAFIR! Antara sebab ayat ini :

"Dan perhatikanlah keindahan alam dan singkapilah hikmah disebalik setiap ciptaanNya."

*jom jalan*

Subhanallah. Mana-mana trip yang aku pergi pasti akan dapat sesuatu! Ya, dapat kenal kawan-kawan, dapat kenal family yang lain, dapat kenal adat, dapat drive kereta *ini kegilaan*. Haha.

Sebenarnya yang lebih penting dapat belajar sesuatu dari alam Allah!
HIKMAH KEMBARA :D

Plan semester ini :
TARGET UTAMA ialah negeri Terengganu.

Tak pasti kenapa nak sangat ke sana. Aku suka. Walaupun kali ini tak pasti sama ada pergi ramai-ramai atau sendirian.
Ada kawan kat sana. *bolehlahtemberang* haha

Esok nak balik kampung pagi-pagi, tapinya tak kemas apa-apa lagi.
Moga aku selamat mendarat di Johor.
Rindu sangat orang di sana. *walaupun aku tak tahu nak cakap* :3

Menghitung tugas-tugas akhir sidang ini.
Harap dapat selesaikan dengan baik ya Nor.
Salam.


kembara
2:40am
615




No comments:

Post a Comment